הימים היותר יפים של בני הנוער והצעירים מאז ומתמיד, אלו הימים שבהם כל החבר'ה מתחילים ללמוד שיעורי נהיגה. אז קודם עוברים תיאוריה, ההתרגשות בשיאה, ועוד רגע כבר יושבים ליד ההגה בשיעור הנהיגה הראשון.  אבל.. רגע אחד..  לפני זה צריך לבחור את מורה הנהיגה בבאר שבע.

היום יותר מתמיד, כבר לא מדובר רק בשיעור נהיגה רגיל, שבו רק לומדים כיצד לנהוג על פי חוקי התנועה. מורה הנהיגה תפקידו גם להנחיל לבני הנוער חינוך מקדים בהפנמת מורכבות ומסוכנות הכבישים בארץ, ובהבנת תרבות הנהיגה בישראל, ולחנך לנהיגה נכונה וסבלנית, שנותנת כבוד לנהגים אחרים ולהולכי הרגל..

חדשות לבקרים אנו שומעים לצערנו, על נהגים צעירים, הנוהגים בפראות תחת השפעת סמים ואלכוהול, מסכנים את עצמם ואת הנוסעים שעמם וכן את הנהגים והולכי הרגל מסביבם, ונתונים ללחץ חברתי מצד חבריהם לנהיגה מהירה וחסרת אחריות. המדינה, משקיעה לא מעט בניסיון לשפר את המצב על ידי פרסומות וקמפיינים בכלי התקשורת, אך עדיין התופעות האלו ממשיכות להתרחש.

לא מעט הורים לבני הנוער, שבנם או בתם מתקרבים לגיל הרישיון, נמצאים בחששות מכך, ויודעים שעליהם מוטלת האחריות לדאוג לכך שילדיהם ילמדו אצל מורה הנהיגה הטוב ביותר, שייתן את היחס הטוב ביותר לתלמיד ושידע להכין אותו להיות נהג אחראי וטוב. ההורים צריכים לדעת שילדיהם נמצאים בידיים הכי טובות- בשביל השקט הנפשי שלהם.

למורה הנהיגה, בנוסף לגורמי האכיפה והמשפט, יש חלק לא מבוטל במאמץ לשינוי תרבות הנהיגה, ע"י שיחות עם התלמידים בנושא נהיגה בשיכרות והשלכותיה, מתן דוגמא אישית לנהיגה סבלנית ואדיבה, דיבור נעים ומזמין והיכולת להישאר רגוע ושליו גם כאשר מסביב "חותכים" אותך וצופרים לך ללא הרף.

מורה נהיגה בבאר שבע חייב להקפיד יותר מתמיד על כללי נהיגה נכונה, על מנת לצמצם כל טעות אפשרית של התלמיד בכביש כגון:

נהיגה על פי התקנות

הכנת התלמיד לכל מצב ותרחיש אפשרי בכביש

הבנה של יחסי הגומלין בין משתמשי הדרך השונים- רכב, הולך רגל, רוכב אופניים

היכולת לדעת לנתח ולצפות את צורת הנהיגה של הנהג האחר ולהגיב מוקדם במידת הצורך

טכניקות של נהיגה נכונה וראיה תעבורתית

פיתוח מיומנויות תפעול רכב בשיגרה ובחירום 

אז חיפשת מורה נהיגה בבאר שבע?   מצאת!

מחפשים מורה נהיגה בבאר שבע ?

התקשרו 052-5656-424